Friday, December 18, 2020

By Caroline Laurent

 Caroline Laurent türk

                      
O vatan üzerindeki izler henüz yok olmadı;  Çünkü derin yaraları vardı ve güneşin en dik olduğu yerden kopan güney rüzgarları gibi kırıldılar.

        Hakkımda pek çok dedikodu olmasına rağmen beni pek tanımıyorsun.  Gerekirse göğsüm rüzgarla bir köşe olurdu, evimi ve toprağımı korurdum

         İki ... sevgiyle;  Seni hak ettiğin sevgi ve şefkatle sevdim, kendim kadar güçlü ya da gökteki herhangi biri kadar güçlü değilim

          Ben lütuf için şarkı söyleyenlerden değilim: Siluetlerinin çiçeklerinde ve dikenlerinde dans edenler kadar sahtekâr değilim
         Onlara şarkı söyleyen rüya ve gerçeklik arasında
         Sana eriyen bir nehir gibi bakıyorsam çünkü gözlerinin hala sazlıklarda eridiğini gördüm
         Gözlerin komik bir örnek gibiydi, bazen ağladı, bazen güldü

     Kalk ve şaka yap, şimdi benim için saflığını arzuluyorum aşkım söyle bana
     Huri'nin aradığı saflıkla
     Fırtına gibi sorunlar beni aradığında
    Gerçekten Şikayet Nedir?  Bu hayatta nefes almak yeterli değil mi?
Caroline Laurent Turunc
17/12/2020 Paris

No comments:

Post a Comment

المنتدى الدولي للإبداع والإنسانية المملكة المغربية

Iris Calif    Photography Combined Vith Painting: The Artist Zehava Neter Model: Iris Calif Iris Calif , Resident of the State of Israel, po...