Thursday, June 4, 2020

ZEMRA SDO VEÇ  FJALË...! 

Shkonë para më kalon , të ziun çmë ka gjetë 
Qielli më errësohet dhe shkrrepin rrufetë

Sytë zën e shqyhen , drita u humbetë 
Fuqitë më priten , skamë më medetë 

Ah! Se çmë ka gjetë , gjetê mua tê zinë 
Mos je rrufeja vetë , që shkon e shkrrepëtin ? 

Me shkëlqimin tëndë , sytë mi verbove 
Si komet më shkonë , mëndë , mi turbullove 

Ndalu thuam një fjalë , se shehê se çpo heq ? 
Hape të bukurën gojë , a stë vjenë keq ? 

Hapi , hapi ato buzë , të ndara në mes 
Të dalë ajo fjalë , prej lulëkuqes me vesë

Mos mu bējë ngjalë , të më ndash në mes 
Zemra sdo veç fjalë , kërkon dhe abdes 

M. Mahilaj  29 05 2020 
Vlorë -- Albania

No comments:

Post a Comment

المنتدى الدولي للإبداع والإنسانية المملكة المغربية

Iris Calif    Photography Combined Vith Painting: The Artist Zehava Neter Model: Iris Calif Iris Calif , Resident of the State of Israel, po...